top of page

Pakalpojumu dizains klientu pieredzes veidošanā: No izpētes līdz ieviešanai

Mūsdienu digitālajā laikmetā klientu pieredze ir kļuvusi par izšķirošu faktoru uzņēmumu panākumiem. Organizācijas saskaras ar izaicinājumu veidot pakalpojumus, kas ne tikai apmierina, bet pārsniedz klientu gaidas. Tradicionālās pieejas vairs nav pietiekamas, lai radītu konkurētspējīgu un ilgtspējīgu klientu pieredzi.

 

Intensīvs praktiskais kurss, kas apvieno pakalpojumu dizaina metodoloģiju ar klientu pieredzes veidošanas principiem, sniedzot dalībniekiem gan teorētisko bāzi, gan praktiskus rīkus izcilu pakalpojumu radīšanai.

 

Kursa mērķis: Attīstīt dalībnieku praktiskās prasmes pakalpojumu dizaina metožu pielietošanā un spēju sistemātiski veidot izcilu klientu pieredzi visos saskarsmes punktos.

 

Kursa saturs:

  1. Pakalpojumu dizaina pamati: Pakalpojumu dizaina metodoloģija un principi, klientu pieredzes anatomija un komponentes, vērtības radīšanas sistēma

  2. Klientu izpēte un analīze: Kvalitatīvās un kvantitatīvās izpētes metodes, klientu ceļa kartēšanas tehnikas, personu un scenāriju veidošana

  3. Pakalpojumu konceptu izstrāde: Pakalpojumu ceļojuma modelēšana, saskarsmes punktu dizains, prototipēšanas metodes un rīki

  4. Ieviešana un pilnveidošana: Pakalpojumu standartu izstrāde, darbinieku apmācība un iesaiste, mērījumu sistēmas izveide un optimizācija

Ko jūs iemācīsieties?

  • Veikt padziļinātu klientu vajadzību analīzi

  • Izstrādāt detalizētas klientu ceļa kartes

  • Dizainēt efektīvus pakalpojumu procesus

  • Veidot un testēt pakalpojumu prototipus

  • Ieviest un mērīt klientu pieredzes uzlabojumus

Kam?​​​​

  • Klientu pieredzes vadītājiem

  • Pakalpojumu attīstības speciālistiem

  • Mārketinga un pārdošanas vadītājiem

  • UX dizaineriem

  • Biznesa attīstības vadītājiem

Formāts

  • Interaktīvas darbnīcas

  • Reālu gadījumu analīze

  • Praktiska prototipēšana

  • Grupu darbs un diskusijas

  • Individuālas konsultācijas

Pasniedzēji: Kursu vada pakalpojumu dizaina eksperti ar pieredzi un praktiskiem panākumiem transformācijas projektos.

 

Kursa dalībnieki iegūs praktiskas kompetences pakalpojumu dizaina metožu pielietošanā un spēju sistemātiski uzlabot klientu pieredzi. Šīs prasmes ļaus veidot konkurētspējīgus, klientcentrētus pakalpojumus un radīt ilgtspējīgas konkurences priekšrocības savām organizācijām.

Cilvēku skaits grupā, pēc vienošanās

Pēc vienošanās

Izmaksas

No 2150 EUR + PVN par pilnas dienas mācībām

  • LinkedIn

©2024 Fasilitatoru skola

bottom of page